MEDIA ALERT: High tea, high society en high tension met het nieuwe Bridgerton bordspel

Asmodee brengt het Londen van de 19e eeuw naar je huiskamer

Kortenberg, 31 oktober 2023 – Meer dan 82 miljoen kijkers wereldwijd! Bridgerton, de meest bekeken Netflix-serie ooit, laat ook tal van Vlaamse fans vol spanning aftellen naar het derde seizoen, verwacht in mei 2024. Zo lang wachten hoeft echter niet. Asmodee, marktleider als verdeler en uitgever van gezelschapsspellen in België, brengt de romances en intriges uit het 19e-eeuwse Londen vandaag al naar je huiskamer. In het Bridgerton bordspel kruip je in de huid van Daphne of één van haar 7 broers en zussen en ga je op zoek naar de ideale huwelijkskandidaat. Klaar voor de volgende girls night? Of zullen we er voor de gelegenheid een ‘high tea’ van maken? Als enige verdeler in België, zorgt Asmodee er, in samenwerking met Standaard Boekhandel, voor dat dit spannende elite-spel binnenkort ook onder jouw kerstboom ligt.

De 8 Bridgerton-boeken van Julia Quinn ondertussen allemaal verslonden en de twee voorbije Netflix-seizoenen van voor naar achter bekeken? Hoog tijd dan voor nieuwe Bridgerton-prikkels. Het intrigerende bordspel van Britse makelij is nu ook vertaald naar het Nederlands en dompelt je onder in de Londense High Society van toen. Met spannende intriges, verraad, drama en onverwachte plottwists waan je jezelf een echte Bridgerton.

“Het spel brengt Bridgerton-fans samen rond tafel voor een gezellig, ontspannen moment en dát is waar het om draait. De tijd dat gezelschapsspellen enkel cadeau gedaan werden aan kinderen of geeks, ligt gelukkig al ver achter ons. Met Bridgerton verras je iedereen die een portie intriges, romantiek en high society wel kan smaken. We zijn dan ook meer dan blij dat wij dit spel exclusief kunnen aanbieden.” – Bert De Smet, General Manager Asmodee België

Ben je nog op zoek naar het ideale kerstcadeau voor je beste vriendin, zus, mama of collega? Ga dan langs in één van de 141 Standaard Boekhandels en bemachtig jouw exemplaar. Met een mooie kerststrik errond bezorgt het Bridgerton bordspel jou en al wie je lief is oneindig veel gezellige én spannende spelmomenten. Of om het met de woorden van Violet Bridgerton te zeggen: “We shall do what woman do, we, shall… play!”

— EINDE PERSBERICHT —

Maak je klaar voor het nieuwe societyseizoen met het Bridgerton Bordspel! Speel een van de hoofdpersonages uit de hitserie Bridgerton en woon debutantenbals bij om de ware liefde te vinden. Je hebt 8 bals om je toekomst veilig te stellen, maar weest niet te overhaast! Elke huwelijkskandidaat heeft verborgen eigenschappen die zijn begeerlijkheid en prestige beïnvloeden. Als je vastberaden bent, kun je de beste match vinden en trouwen met iemand van wie je echt houdt. Het kan zeker geen kwaad om de concurrentie in de gaten te houden en het te betrappen op eventuele schandalen…

3 – 6 spelers | Vanaf 16+ | 30 min | Aanbevolen verkoopprijs 27,95 EUR

Voor meer informatie, beeldmateriaal, demospellen, review- of interviewaanvragen, gelieve contact op te nemen met (enkel voor pers):

Nele De Klerck

Account Manager, Wavemakers PR

Asmodee Media Alert Bridgerton

Persberichten in je mailbox

Over Asmodee

Asmodee België, deel van de Franse Asmodee Group, en bij uitbreiding Embracer Group, is Belgisch marktleider als uitgever en distributeur van spellen. Meerdere eigen merken zoals Days of Wonder, Repos Productions, Libellud, Plan B, Space Cowboys, Rebel, Z-Man Games en Zygomatic worden verdeeld samen met merken in distributie waaronder Ludonaute, Hurrican, Bioviva, Bombyx, Cocktail Games en Matagot. Het portfolio van iconische gametitels, waaronder Ticket to Ride, Pandemic, Splendor, 7 Wonders, Time’s Up en Dobble, bestaat uit meer dan 1.000 spellen die garant staan voor uren spelplezier met vrienden en/of familie. Daarnaast is Asmodee België ook exclusieve verdeler van Pokémonkaarten in België. Lees meer op https://www.asmodee.be/nl.

Theodoor Swartsstraat 3, B0101 3070 Kortenberg

www.asmodee.be